8. októbra 2016

Recenzia | Mylo sérum na pleť a Soaphoria soľ do kúpeľa


MYLO SÉRUM  NA NORMÁLNU A UNAVENÚ PLEŤ MINI 15 ML

Na začiatok musím priznať, že som sérum na pleť ešte nikdy neskúšala a preto som ani nevedela do čoho idem. No teraz môžem kľudne povedať, že som urobila veľmi dobre, že som si vybrala práve takýto produkt na testovanie. Moja pleť to potrebovala, hlavne po náročnejšom období v mojom živote, ktoré sa často opakuje. Samozrejme stres sa odrazí aj na našej pleti a preto som ju chcela trochu rozmaznať a nakopnúť a nič lepšie ako toto sérum na unavenú pleť sa ku mne nemohlo dostať. V kombínácii s relaxom, horúcim kúpeľom so soľou alebo šumivými bombami, o ktorých ste už na mojom blogu mohli nie raz čítať, to bol ako raj na zemi. 


Keď mi balík prišiel, nemohla som sa dočkať vyskúšania tohto séra. Keďže som s ním doteraz ale nemala ešte skúsenosť, tak som sa rozhodla pre toto mini 15 ml balenie. Je vhodný preto aj na cesty, nezaberie veľa miesta. Obal je veľmi pekný, sklenený a praktický, pretože má kvapkadlo, ktorým si viete nadávkovať potrebné množstvo, bez toho, aby ste sérum náhodou rozliali alebo niečo podobné. 

Jeho farba je taká ako na fotke, do žlta. Vôňa je celkom príjemná. Používam ho už takmer mesiac, a teraz v ňom mám dobrú polovicu, takže myslím, že takéto malé balenie vydrží tie 2-3 mesiace. Ale ja používam naozaj malé množstvo, lebo ak si ho nanesiem príliš veľa, tak sa nevstrebe poriadne do pleti. Pleť pekne zhydaruje a ráno po prebudení je príjemne jemná na dotyk. 


Obsahuje vitamíny, minerály, proteiny a za studena lisované oleje: jojobový, malinový, mandľový, šípkový, ktorý je vhodný aj na menšie jazvy, a olej z hroznových jadierok. 

Mandľový olej je bohatý na vitamíny E, karoten, zabraňuje starnutiu pleti. Šípkový olej je tiež bohatý na karoten,vitamín E a K. Má omladzujúce a liečivé účinky. Esenciálne oleje zo sladkého pomaranča (bio),ružového drievka bojujú proti únave pleti a psychickej únave. 


SOAPHORIA SOĽ DO KÚPEĽA NEVINNOSŤ S HROZNOVÝM OLEJOM


Keďže som milovník takýchto voňavých vecičiek do kúpeľa a rada sa kúpem, tak som okrem šumivých bômb chcela vyskúšať aj niečo iné. Tak som si vybrala túto soľ do  kúpeľa s hroznovým olejom, ktorý mi vždy spríjemní kúpeľ. Soli do kúpeľa podporujú detoxikáciu organizmu, odstraňujú úvanu a uvoľňujú svalové napätie. Dokonca majú antibakteriálne účinky. 

Mne sa kúpanie s touto soľou celkom páčilo, ale privítala by som možno výraznejšiu vôňu, napríklad ako majú šumivé gule. Keď som sa kúpala, tak som musela naozaj dobre čuchať alebo zhlboka dýchať, aby som čosi cítila. Soľ zafarbí vodu do svetlunkej zelenej, čo sa mne tiež páči, je to aspoň taká menšia zmena, keď sa kúpete vo farebnej vode. :-D A ako vidíte na fotke, má dosť veľké kúsky. 


Prírodná soľ s organickými esenciálnymi olejmi (damašská ruža, ružové drevo) obohatená o organický hroznový olej obsahuje 26 minerálov (horčík 8%, draslík, sodík, chlór, bróm, vápnik, zinok, selén a iné). Tieto prvky majú blahodárny vplyv na nervovú sústavu - ukludňujúci a relaxačný účinok a na regeneráciu, pružnosť a hebkosť pokožky - čistí a revitalizuje pokožku, uvolňuje svalové napätie, bolesti chrbta.

So soľou som tiež moc spokojná, ale nabudúce si asi radšej vyberiem znova nejaké šumivé bomby. :-D Oba tieto produkty môžete nájsť na e-shope krasnakazdyden.cz