14. septembra 2016

Recenzia | Šumivé bomby do kúpeľa Soaphoria

Posledné dni som mala psychicky dosť náročné. K tomu pribudli ďalšie problémy, a aby toho nebolo málo ešte som mala opletačky s úradmi. Našťastie práve v týchto dňoch ma potešil balík od krasnakazdyden.cz a v ňom sa nachádzali samé skvelé produkty, o ktorých sa dozviete aj v tomto článku, ale aj v nasledujúcich, pretože niektoré produkty ešte len testujem a tvorím si na ne svoj názor. 


So šumivými bombami som už mala tú česť a neodolala som im ani teraz. Kto ich ešte nevyskúšal, nech tak urobí čím skôr, určite neoľutujete. Ako som už písala, ku mne sa dostali v tej správnej chvíli, kedy mi pomohli aspoň na chvíľu vypnúť a zrelaxovať po náročných dňoch. Hneď v ten deň, keď balík dorazil som si večer pripravila kúpeľ, vzala šumivú bombu a sledovala ako sa pomaly zmenšuje a stráca vo vode. 


Prvú som vyskúšala šumivú guľu medovková limonáda. Hneď ako som rozviazala sáčok, v ktorom sa guľa nachádzala, zacítila som takú sviežu vôňu, ktorá mi pripomínala citrón. Alebo viete čo, úplne mi pripomenula vôňu fanty, tej žltej. Keď som sa do tej vône viac "zažrala", bolo v nej cítiť aj mentol, čo bolo skvelé. Ja osobne by som privítala, keby ju bolo viac cítiť po mentole. Po rozpustení som mala vaňu plnú kúskov z byliniek, čo bolo celkom zajímavé, ale príjemné. Voda sa zafarbila do zelena. Snažila som sa vo vode vydržať čo najviac, nech sa mi podarí čo najviac oddýchnuť si a užiť si kúpeľ, aj preto, že bohužiaľ jedna bomba = jedno použitie, čo je veľká škoda, ale o to viac sa tešíte, keď skúšate ďalšie a nové "príchute". 


Táto medovková limonáda obsahuje kokosový olej, prírodné silice a výťažky z byliniek. Ako som spomínala, vonia po mentole, cintrónovej tráve a medovke. Mentol odstraňuje nevoľnosť, osviežuje, dezinfikuje pokožku, vzbudzuje dobrú náladu, čo môžem len potvrdiť. Po kúpeli som mala oveľa lepšiu náladu, než predtým, za čo pripusujem veľké plus. 


Nevydržala som dlhšie čakať a hneď na druhý večer som musela vyskúšať aj ďalšiu bombu s názvom mliečne potešenie. A to teda bolo... Niečo pre mňa.. pretože táto bomba voňala celkom sladko, a to ja zbožňujem. Ako bomba predtým, aj táto obsahuje kokosový olej, prírodné silice a výťažky z byliniek. U oboch, a vlastne u všetkých šumivých bômb sa po ich použití nemusíte ani natierať telovým mliekom, pretože vďaka obsahu oleja máte pokožku  po kúpeli hydratovanú. 

Mliečne proteíny stimulujú krvný obeh, pokožku hydratujú a prispievajú k jej elasticite. Jazmín má skľudňujúce účinky, odstraňuje stres, napätie, nervozitu, strach, úzkosť. Dokonca pomáha pri kŕčoch a predmenštruačných problémoch.