4. júla 2016

Recenzia | Dulcia chladivý gél po holení s aloe vera



Neviem ako vy, ale ja mám po holení niekedy citlivé nohy, čo spôsobuje svrbenie, niekedy aj začervenanie. Aj preto sa snažím vždy po holení nohy si ponatierať nejakým telovým mliekom. No odkedy sa ku mne dostal tento chladivý gél po holení s aloe vera značky Dulcia, tak pre mňa neexistuje nič lepšie. 

Vybrala som si ho najmä kvôli sebe, ale aj kvôli priateľovi, aby ho mohol otestovať aj on po holení, avšak bohužiaľ sa nejako ešte neodhodlal, ale ja verím tomu, že aj jemu bude tak vyhovovať ako mne a zasa mi ho celý vypotrebuje. :-D 

Na stránke krasnakazdyden.cz si môžete prečítať "Osvěžující gel po holení má zpevňující a vyhlazující účinky. Rychle uklidní, stáhne a příjemně zchladí podrážděnou pokožku po depilaci a holení. Pokožku zároveň dokonale hydratuje a zvláčňuje. Jeho stahující efekt zacelí drobné rány, čímž zabraňuje zánětu." A ja súhlasím s každým jedným slovkom. Veď ako som napísala vyššie, odkedy som ho vyskúšala, nič lepšie pre mňa nie je... 

Po holení stačí naozaj minimálne množstvo gélu na natretie celých nôh. Teda od kolien až dole. Gél má redšiu konzisteniu, a vďaka tomu sa rozotiera veľmi ľahko a ešte ľahšie sa vstrebáva. Do pár sekúnd sa vstrebe, usche a nemusím aspoň polhodinu čakať ako pri telových mliekach. Po uschnutí mám nohy také hladké ako ešte nikdy. Potom si ich stále obchytkávam. :-D 

Gél chválim aj kvôli tomu, že po holení nemám nohy nejako podráždené, začervenané ani ma tak nesvrbia. Má výraznejšiu sviežu mentolovú vôňu. Kombinácia šťavy z aloe vera obohatenej o esenciálne oleje z levandule, cédrového dreva a mentolu má výnimočné protizápalové a hojivé účinky, čo ocení určite každá baba alebo aj muž. Možno poznáte chalanov, ktorích sa po holení nemôžete ani dotknúť, lebo ich štípe celá tvár. Ak áno, toto by im malo pomôcť. Ja gél odporúčam všetkými desiatimi! :-)