26. júna 2016

Recenzia | Dvojitá šumivá bomba



Mám tu pre Vás ďalšiu nádielku od krasnakazdyden.cz, ktorá sa skrýva v tomto krásnom balíčku s poďakovaním od Míši. No to ďakujem ja za to, že môžem písať recenzie na úžasné produkty  a niekedy sa až nestíham čudovať z toho, ako je každý produkt vždy lepší a lepší. 




Ako prvé čo som vytiahla z balíka boli šumivé gule do kúpeľa. Veľmi som sa na ne tešila. Aj napriek tomu, že už prišli teplejšie, ba až horúce dni, neodolala som kúpeľu s týmito miláčikmi. 




Hneď v ten večer, keď mi prišiel balík som sa rozhodla vyskúšať šumivú bombu s názvom orientálna noc. Obsahuje kokosový olej, prírodné silice a výťažky z byliniek. Taktiež obsahuje santalové drevo, cedrové drevo, ružové drevo a ylang-ylang, ktoré majú antistresové účinky  a prispievajú k uvoľneniu, čo môžem len potvrdiť. 

Napustila som si teda vaňu plnú teplej vody, privolala som si na testovanie aj priateľa, vložila som guľu do vody a sledovali čo sa bude diať. 




Guľa začala šumieť (kto by to čakal? :D) a zafarbovala vodu do ružovooranžovej farby. Bolo to také zvláštne, že sa nekúpete len v obyčajnej bezfarebnej vode, ako sme na to zvyknutý. Ale bol to príjemný pocit. A tá vôňa! Tá ma úplne dostala. Cítila som sa ako vo welnesse, fakt mi ho to moc pripomínalo a tak som začala relaxovať, zhlboka vdychovať tú vôňu a predstavovať si, že som niekde vo welnesse. :D Bol to skvelý pocit, až som bola prekvapená, čo dokáže jedna takáto obyčajne neobyčajná  guľa.  



Druhú a práve dnes som vyskúšala túto šumivú guľu s názvom soapgasm woman.  Znovu som zopakovala celý proces ako pri prvej a užívala si relax po náročnom horúcom dni. Neviem prečo, ale mám pocit, že možno gule so sviežimi citrusovými "príchuťami" by sa hodili do tohto horúceho počasia viac. Tieto by som skôr odporučila do fakt horúcich kúpeľov v chladnom období. :) Ale to už je vec názoru a komu čo vyhovuje. :) 

Vôňa bola znova skvelá, avšak orientálna noc voňala môjmu nošteku o čosi viac. Voda sa znova zafarbila, tentokrát na slaboružovú farbu. Ale to nie je všetko. Po kúpeli na tele ostane mierne olejová vrstva, takže nie je potrebné sa po kúpeli natierať mliekom či krémom. Pokožka aj bez nich ostane hebká a vláčna. A vy po náročnom dni zrelaxovaní, uvoľnení a oddcýhnutí. :)