5. júna 2016

Recenzia | SOAPHORIA Telový peeling - Citrusová bomba


V článku New in som písala o dvoch balíčkoch, ktoré mi doma pribudli, ale nenapísala som, čo sa v nich nachádza a tak Vám dnes prezradím čo sa nachádza v jednom  z nich. Niektorí už podľa obsahu balíka a odkazu určite viete, že tento balík je od krasnakazdyden.cz. Skvelý e-shop, na ktorom si určite každý nájde niečo pre seba. A o týchto milých odkazoch tiež nemusím nič viac hovoriť, tí ktorí KKD poznáte, tak máte skúsenosť s tým, ako aj takýto jednoduchý milý odkaz môže zlepšiť náladu. :-) 


V tomto balíku som si našla jemný čistiaci gél Skin Blossom, balzam na pery Crazy Rumors s príchuťou žuvačky a telový peeling citrusová bomba od Soaphoria. A práve o ňom bude dnešný článok. Rozhodla som sa tieto články písať osobitne, na každý produkt - jeden článok, pretože by bol článok asi dosť dlhý. 


Soaphoriu som si veľmi obľúbila a tento peeling je jednoducho úžasný. Už teraz som presvedčená o tom, že to nebude môj posledný peeling. Na stránke ich nájdete v niekoľkých variantoch a veru aj ja som mala problém si vybrať len jeden. Ale chcela som niečo svieže, čo ma pri sprchovaní nabudí. A to tento peeling dokáže. Čo sa týka obalu, je to znova na štýl zaváraninového pohára, ktorý je veľmi zaujímavý. V tomto prípade ale nemôžem povedať, že by zabránil vytekaniu oleja z peelingu, pretože olej sa jednoducho dostane asi všade. :-D Ale pokiaľ ho máte vždy v rovnakej polohe, položený napr. na vani ako ja, tak sa nič nestane. Nehovorím to preto, že by som ho ja mala niekde naopak, a že vytiekol, len je dosť možné, že keď sa s balíkom manipulovalo, tak sa samozrejme dostal aj do inej polohy, a tým sa olej chcel dostať von.  (čo môžete vidieť aj na krabici) 


Vôňa je krásne svieža, ovocná. Určite vás zbaví stresu a prinesie pozitívnu energiu. Zaručene vám tá vôňa zlepší náladu. Aspoň mne ju teda zlepší a cítiť ju aj po kúpeli, čo je super a očakávala som to, takže som neostala sklamaná a mám z toho radosť. Z vône môžete vycítiť pomaranč, mandarínku a citron, pretože obsahuje pomarančovú kôru, citronovú kôru a mandarinku, ktorá ukľudňuje, zlepšuje náladu. Veď si len predstavte, keď papáte mandarínky, aký máte vtedy pocit? 

Pomarančová kôra je zdrojom draslíka, vitamínu A a betakaroténu, obsahuje oranžový olej, ktorý účinne čistí kožu. 
Citrónová kôra pomáhá pri stresových situáciách a depresiách, pôsobí ako antioxidant.
Mandarinka blahodárne pôsobí na zažívanie, stimuluje psychiku, pôsobí pozitívne na nervovú sústavu, pomáha pri problémoch s nespavosťou alebo pri migrénach.


Konzistencia peelingu je trochu olejová, obsahuje kryštáliky soli - čo môžem potvrdiť, že je slaný, pretože sme ho počas prvého použitia dokonca s priateľom špičkou jazyka chutnali, ale nejedli! :-D aby ste si nemysleli, že sme čudáci a jeme peelingy. :-D Kryštáliky pekne pomáhajú očistiť pokožku od odumretých častí kožných buniek, a pritom pokožku zanecháva trochu mastnejšiu od oleja, čím ju samozrejme nevysušuje, ale nemusíte sa báť, že by ste potom mali pokožku nejak moc mastnú. Skôr ju nechá jemnú a vláčnu. Jediný problém je potom výjsť z vane, keďže sa všetko šmýka, ale nie je to nič strašné. Ďalšie plus je, že po použití peelingu nemusíte následne použiť žiadne telové mliečko. Podľa mňa by to bolo úplne zbytočné.